Prekių grąžinimas
Jei nesi patenkintas www.editawell.lt įsigytų prekių kokybe, nori jas grąžinti, pakeisti arba pastebėjai, kad buvo pristatytos ne visos ar ne tos prekės, prašome kreiptis el. paštu:
📧 editawell@gmail.com
1. Grąžinimo ir keitimo tvarka
Prekes gali grąžinti arba pakeisti iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą el. paštu.
Grąžinamas ar keičiamos prekes atsiims mūsų kurjeris, o visas grąžinimo ar keitimo išlaidas padengsime mes.
2. Negrąžinamos prekės
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz., masažuokliai, sveikatinimo priemonės ar asmeninio naudojimo įrenginiai).
3. Netinkamos kokybės prekės
Netinkamos kokybės arba neatitinkančios užsakymo prekės keičiamos ar grąžinamos pagal LR civilinį kodeksą ir kitus galiojančius teisės aktus.
Prašant keitimo ar grąžinimo, būtina:
- pateikti prekės įsigijimo dokumentą (pvz., sąskaitą ar užsakymo numerį);
- grąžinti prekę originalioje pakuotėje, su visais priklausiniais, nepažeistomis etiketėmis ir nepažeista išvaizda.
4. Greitai gendančios prekės
Jei nesi patenkintas greitai gendančių prekių (pvz., maisto papildų, produktų su trumpu galiojimo terminu) kokybe,
kreipkis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo pristatymo.
Pateikiant pretenziją dėl nekokybiškos prekės, būtina:
- nurodyti užsakymo numerį,
- pridėti nekokybiškos prekės nuotrauką.
Jeigu skundas pateikiamas pavėluotai arba be įrodymų (nuotraukos), mes neįsipareigojame skundo spręsti pirkėjo naudai.
5. Prekių būklė
Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti:
- nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos,
- nenuimtos etiketės, nepažeista apsauginė plėvelė,
- nebuvo naudotos,
- tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos.
Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta ar netinkamai supakuota, EditaWell turi teisę jos nepriimti, nekeisti ir negrąžinti pinigų.
6. Rizika ir atsakomybė
Pagal LR civilinio kodekso 6.359¹ straipsnį, kai prekės perduodamos vežėjui, rizika dėl jų žuvimo ar sugadinimo pereina pirkėjui nuo momento, kai prekės priimamos pirkėjo ar jo nurodyto asmens (išskyrus vežėją).
Jeigu pats pirkėjas pasirenka vežėją, kurio EditaWell nesiūlė, rizika pereina pirkėjui nuo prekių perdavimo vežėjui.
7. Pinigų grąžinimas
Pinigai už grąžintas, nepristatytas ar nekokybiškas prekes grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo skundo pateikimo.
Jei už prekes buvo sumokėta grynaisiais, būtina nurodyti banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui.
8. Ginčų sprendimas
Jei nepavyksta susitarti dėl prekės kokybės ar grąžinimo klausimų, pirkėjas gali kreiptis į:
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą
📍 Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
📧 tarnyba@vvtat.lt
📞 (8 5) 262 67 51
🌐 www.vvtat.lt
Taip pat galima užpildyti prašymą Europos ginčų sprendimo platformoje (EGS).
